اسپیڈ بیک بیک کی ضرورت ہے

اسپیڈ بیک بیک کی ضرورت ہے

اسپیڈ بیک بیک کی ضرورت ہے ایک ریسنگ ویڈیو گیم ہے جو گھوسٹ گیمز نے تیار کیا ہے اور مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 4 اور ایکس بکس ون کے لئے الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ نڈ فار اسپیڈ سیریز کی یہ تئیسواں قسط ہے۔ اس کھیل کا انکشاف 2 جون 2017 کو جاری ہونے والے ٹریلر اور 10 نومبر 2017 کو دنیا بھر میں ریلیز ہوا تھا۔

اسپیڈ بیک بیک کی ضرورت ہے

گیم پلے

فارڈیون ویلی کے ایک کھلی دنیا کے ماحول میں ایک ریسنگ گیم ہے جو اسپیڈ پے بیک کے لئے ضروری ہے۔ لاس ویگاس ، نیواڈا کا ایک افسانوی ورژن۔ اس میں “ایکشن ڈرائیونگ” پر فوکس کیا گیا ہے اور اس میں تین چلنے کے قابل کردار (ہر ایک مہارت کے مختلف سیٹ کے ساتھ) ایک ساتھ مل کر کام کرنے والی ایکشن مووی کو دیکھنے کے لئے کام کرتا ہے۔ پچھلے کھیل کے برعکس ، اس میں 24 گھنٹے ڈے نائٹ سائیکل بھی شامل ہے۔ اسپیڈ ریبوٹ کے لئے 2015 کی ضرورت کے برعکس ، پے بیک میں ایک آف لائن واحد پلیئر موڈ شامل ہے۔
تیزرفتاری کی ضرورت: پائی بیک میں مجموعی طور پر 74 گاڑیاں (ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد والی 81) شامل ہیں ، جس میں 2015 کے تمام ربوٹ مینوفیکچررز شامل ہیں ، سوائے ٹویوٹا کے ، جس میں اسکین برانڈ اور فیراری لائسنسنگ کے مسائل کی وجہ سے کھیل میں شامل نہیں ہیں۔ تاہم ، سبارو بی آر زیڈ کھیل میں ظاہر ہوتا ہے۔ [4] ایسٹون مارٹن ، اوڈی ، بوئک ، جیگوار ، کوینگسگ ، لینڈ روور ، مرکری ، منی ، پگانی اور پلئموت 2015 کی قسط سے غیر موجودگی کے بعد واپسی کرتے ہیں جبکہ الفا رومیو ، انفینیٹی ، منی اور پونٹیاک ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد کے ذریعہ شامل کردیئے گئے ہیں۔

اسپیڈ بیک بیک کی ضرورت ہے

پلاٹ

ٹائلر “ٹائی” مورگن (جیک ڈیرجس) ، شان “میک” میک ایلسٹر (ڈیوڈ اجالا) ، اور جیسکا “جیس” ملر (جیسکا میڈسن) اپنے دوست اور میکینک میکر رویندر “را کے ساتھ ، فارچیون ویلی فارچون ویلی میں عملے کا حصہ ہیں۔ “چودھری (ریمون تکارم)۔ ان کے مابین دوستانہ دوڑ کے بعد ، ٹائلر کا بچپن کا تعارف اور فکسر لینا ناارو (ڈومینک ٹپر) ان کے ل a ملازمت کے ساتھ آگیا: مارکس “دی گیمبلر” سے تعلق رکھنے والا ایک قیمتی کوینیگسگ ریجرا چوری کرو جس کے اندر کچھ اعلی سطحی ٹیک ہے۔ ٹائلر ، ٹیسٹ ڈرائیور کی حیثیت سے کھڑا ہونے والا ، کامیابی سے کار چوری کرتا ہے اور پولیس سے بھاگ جاتا ہے۔ تاہم ، جب وہ ڈراپ پوائنٹ پر پہنچا ، تو اسے راؤ نے دستک دی۔ لینا نے ظاہر کیا ، انکشاف کیا کہ اس نے ٹیلر اور اس کے عملے کو چوری شدہ کار کا زوال لینے کے لئے کھڑا کیا اور وہ وہاں سے بھاگ گئی ، اور انہیں آنے والی پولیس فورس کے رحم و کرم پر چھوڑ دیا۔ ٹائلر پولیس اہلکاروں کو اپنے عملے سے دور لے جاتا ہے اور وہ گیمبلر میں چلا جاتا ہے ، جو اپنی گاڑی واپس مانگنے کا مطالبہ کرتا ہے۔ یہ جاننے پر کہ لینا نے ان دونوں کے ساتھ دھوکہ کیا ، ویر ناراض ہے اور ٹائلر کو گرفتار کرنے کے لئے چھوڑنے کا فیصلہ کرتا ہے ، لیکن اپنا خیال بدلتا ہے اور اسے اپنے ساتھ آنے کے لئے کہتا ہے تاکہ اسے گرفتار ہونے سے بچایا جاسکے۔

چھ ماہ بعد ، ٹائلر ویر کے لئے ایک ولیٹ کے طور پر کام کر رہا ہے۔ جب وہ اپنی کار اس کے جوئے بازی کے اڈوں پر پہنچاتا ہے ، ٹائلر نے اس کی دھمکی دیتے ہوئے لینا کو دھمکی دی کہ وہ ہاؤس کے حوالے کیسینو کے حوالے کردیں ، یہ کارٹیل جو فارچیون ویلی کے انڈرورلڈ کو کنٹرول کرتا ہے۔ ٹائلر اس کے پیچھے چلنا سمجھتا ہے ، لیکن ویر اسے اپنے وقت کی پابندی کا مشورہ دیتا ہے۔ ترقی نہ ہونے پر مایوس ہوکر وہ معاملات کو اپنے ہاتھ میں لینے کا فیصلہ کرتا ہے۔ ایوان کو ریسر کی حیثیت سے رابطہ کرتے ہوئے ، وہ ریس میں داخل ہوتا ہے اور جیت جاتا ہے ، اس کے باوجود لینا نے منافع کی دوڑ میں سختی کی ہے۔ لینا اسے باہر نکالنے کی کوشش کرتی ہے ، لیکن ناکام ہو جاتی ہے۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *