بارڈر لینڈز 2

بارڈر لینڈز 2

بارڈر لینڈز 2 ایک ایکشن رول ادا کرنے والا پہلا شخص شوٹر ویڈیو گیم ہے جو گئر باکس سافٹ ویئر کے ذریعہ تیار کیا گیا ہے اور بارڈر لینڈز 2 2K گیمز کے ذریعہ شائع کیا گیا ہے۔ [4] یہ بارڈر لینڈز سیریز کا دوسرا کھیل اور 2009 کے بارڈر لینڈز کا نتیجہ ہے۔ یہ گیم مائیکرو سافٹ ونڈوز ، پلے اسٹیشن 3 ، ایکس بکس 360 ، اور او ایس ایکس کے لئے 18 ستمبر ، 2012 کو جاری کیا گیا تھا۔ اسے 13 مئی ، 2014 کو پلے اسٹیشن ویٹا پر بند کیا گیا تھا ، اور 30 ​​ستمبر ، 2014 کو لینکس کے لئے جاری کیا گیا تھا۔ [1

بارڈر لینڈز 2

بارڈر لینڈز 2 کھلاڑیوں کو سیارے پنڈورا پر “(والٹ ہنٹرز”) کے خزانے کے متلاشی خزانے کے متلاشی افراد میں سے ایک کے طور پر مرکزی تلاش اور اختیاری سائیڈ مشن پر مشتمل ایک مہم مکمل کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کھیل کی کہانی والٹ ہنٹرز کے آس پاس ایک نئی اجنبی والٹ تلاش کرنے اور پانڈورا کو ظالم ہینڈسم جیک سے آزاد کرنے کے لئے کی تلاش میں ہیں۔ اس کے پیشرو کی کلیدی گیم پلے خصوصیات ، جیسے آن لائن باہمی تعاون سے متعلق مہم گیم پلے ، تصادفی طور پر پیدا ہونے والی لوٹ مار ، جیسے ہتھیاروں اور ڈھالوں اور کردار سازی والے عناصر کو عام طور پر کردار ادا کرنے والے ویڈیو گیمز میں پایا جاتا ہے۔

کھیل کو تنقیدی پذیرائی ملی اور یہ ایک تجارتی کامیابی تھی۔ گیم کے لئے ڈاؤن لوڈ کے قابل مواد جاری کیا گیا ، جس میں نئے کردار اور اسٹوری لائنز شامل ہیں۔ گیم کا سال کا ایڈیشن ایڈیشن 8 اکتوبر ، 2013 کو امریکی اور 11 اکتوبر کو بین الاقوامی سطح پر جاری کیا گیا تھا ، جس میں نئی ​​مہم کے علاوہ پچھلے تمام ڈاؤن لوڈ کے قابل اور اپ گریڈ پیک بھی شامل تھے۔  پلے اسٹیشن ویٹا ورژن مئی 2014 میں جاری کیا گیا تھا ، اور اسے آئرن گلیکسی اسٹوڈیو نے گیئر باکس کے اشتراک سے تیار کیا تھا۔ [8] پلے اسٹیشن 4 اور ایکس باکس ون کی بندرگاہیں بارڈر لینڈز 2 اور اس کے ڈی ایل سی کو حصہ کے طور پر جاری کیا گیا تھا بارڈر لینڈز: ہینڈسم کلیکشن 24 مارچ ، 2015 کو۔ [9] بارڈر لینڈز 2 نے 13 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کیں ، جس سے یہ 2K کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا ٹائٹل بن گیا۔ بارڈر لینڈز: دی پری سیکوئل کے عنوان سے ایک پریوئل اکتوبر 2014 میں جاری کیا گیا تھا ، اور بارڈر لینڈز 3 کے عنوان سے ایک سیکوئل ستمبر 2019 میں جاری کیا گیا تھا۔

گیم پلے

بارڈر لینڈز 2 ایک ایکشن رول ادا کرنے والا کھیل ہے جو پہلے فرد کے نقطہ نظر سے کھیلا جاتا ہے۔ [10] گیم پلے مشنوں کی تکمیل اور تصادم سے پیدا ہونے والے لوٹ (جیسے ہتھیاروں ، ڈھالوں ، کھالوں ، اور دیگر اشیا) کے ساتھ مختلف امتیازات ، اعدادوشمار اور بنیادی اثرات کے ساتھ گھومتا ہے۔ بیس گیم میں کھیل کے قابل چار کلاس کلاس دستیاب ہیں ، ہر ایک اپنی اپنی صلاحیتوں اور مہارت والے درختوں کے ساتھ: ایکسٹن ، “کمانڈو” ، جارحانہ مدد فراہم کرنے کے لئے برج کو طلب کرسکتا ہے۔ مایا ، “سائرن” ، دشمن کو چند سیکنڈ کے لئے توانائی کے دائرے میں پھنس کر “فاسلوک” کر سکتی ہے۔ زییر 0 ، “ہتیارا” ، عارضی طور پر پوشیدہ ہوسکتا ہے اور دشمنوں کو دور کرنے کے لئے ہولوگرام کا عذاب لے سکتا ہے۔ اس ریاست میں ہونے والا حملہ بونس کو پہنچنے والا نقصان فراہم کرتا ہے۔ سالوڈور ، “گنزرکر” ، اپنی ٹائٹلر قابلیت کو عارضی طور پر دوہری چال والے ہتھیاروں کے ل use استعمال کرسکتا ہے۔

بارڈر لینڈز 2

بارڈر لینڈ 2 میں شامل نئے گیم پلے عناصر میں ملٹی پلیئر کھیل کے دوران تجارتی نظام شامل ہے۔ سلیگ ، ایک مادہ جو اس میں شامل اہداف کو پہنچنے والے نقصان کو بڑھاتا ہے۔ نیا “ای ٹیک” ہتھیار ایریڈیم بار ، اسٹوریج اپ گریڈ اور دیگر پریمیم آئٹمز کی خریداری کے لئے ایک نئی کرنسی۔ اور “خفیہ اسٹیش ،” حروف کے مابین اشیاء کی منتقلی کے لئے ایک چھوٹا اسٹوریج ایریا۔ کریکٹر حسب ضرورت کے اختیارات بھی دستیاب کردیئے گئے ہیں ، جن میں جمع کرنے والی اشیاء مختلف کرداروں کے سر ڈیزائن ، رنگ سکیمیں ، اور گاڑیوں کی پینٹ اسکیموں کو کھولتی ہیں۔ اس کھیل میں ایک اہم اضافہ “بڈاس رینک” سسٹم ہے۔ پوائنٹس کو گیم میں مختلف چیلنجوں کو مکمل کرنے پر نوازا جاتا ہے ، اور اس کے نتیجے میں ایوارڈ ٹوکن ہوتے ہیں جو کھلاڑی کے بنیادی اعدادوشمار کو بڑھانے کے لئے چھڑا سکتے ہیں۔ یہ اعداد و شمار بہتری ایک واحد کھلاڑی کے تمام کرداروں پر لاگو ہوتے ہیں۔

اسی طرح ، اصل کہانی کی مہم کو مکمل کرنے سے “ٹرو والٹ ہنٹر موڈ” ، ایک نیا گیم پلس کھلتا ہے جو دشمنوں کو مضبوط بنا کر کھیل کی مشکل میں اضافہ کرتا ہے ، اس کے مطابق نایاب اور اعلی معیار کے سامان تلاش کرنے کے امکان کو بہتر بناتا ہے ، اور اس کی اجازت دیتا ہے 50 کی سطح تک پہنچنے کے لئے کھلاڑی کا کردار۔ ایک “الٹیمیٹ والٹ ہنٹر موڈ” بھی ہے جو زیادہ مشکل دشمنوں کو جنم دیتا ہے اور نایاب آئٹم کے گرنے کے امکان کو مزید بڑھاتا ہے۔ اس موڈ نے لیول کیپ کو 61 کی سطح تک بھی بڑھایا ہے (72 ایک اضافی ڈی ایل سی پیک ، دی رائڈ آن ڈجسٹریک چوٹی)۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *