تیزی کی ضرورت

تیزی کی ضرورت

تیزی کی ضرورت ضرورت کی رفتار (این ایف ایس) ایک ریسنگ ویڈیو گیم فرنچائز ہے جو الیکٹرانک آرٹس کے ذریعہ شائع کی گئی ہے اور اس وقت گوسٹ گیمز کے ذریعہ تیار کی گئی ہے۔ یہ سلسلہ غیر قانونی اسٹریٹ ریسنگ اور عمومی کاموں میں کھلاڑیوں کو پولیس کے تعاقب میں مقامی قانون نافذ کرنے والے اداروں سے بچنے کے دوران مختلف قسم کی ریسوں کو مکمل کرنے کے لئے تیار کرتا ہے۔ اس سیریز نے اپنا پہلا ٹائٹل ، ڈیوڈ فار اسپیڈ ، 1994 میں جاری کیا تھا۔ حالیہ گیم ، اسپیڈ پے بیک کی ضرورت ، 2017 میں جاری کی گئی تھی۔

تیزی کی ضرورت

اس سیریز کی نگرانی کی جا چکی ہے اور برن آؤٹ کے ڈویلپرز ای اے بلیک باکس اور کسوٹیئر گیمز سمیت کئی سالوں میں متعدد قابل ذکر ٹیموں کے ذریعہ کھیل تیار کیے گئے ہیں۔ [1] اس فرنچائز کو تنقیدی حد تک پذیرائی ملی ہے اور یہ اب تک کی سب سے کامیاب ویڈیو گیم فرنچائزز میں سے ایک ہے ، جس میں 150 ملین سے زیادہ کاپیاں فروخت کی گئیں۔ [2] اپنی مضبوط فروخت کی وجہ سے ، اس فرنچائز نے میڈیا کی دیگر شکلوں میں توسیع کردی ہے جس میں فلم موافقت اور لائسنس یافتہ ہاٹ پہیے کے کھلونے شامل ہیں

گیم پلے

تیزی کی ضرورت این ایف ایس سیریز میں تقریبا all تمام کھیل ایک ہی بنیادی قواعد اور اسی طرح کے میکانکس کا استعمال کرتے ہیں: کھلاڑی مختلف ریسوں میں ریس ریس کو کنٹرول کرتا ہے ، جس کا مقصد ریس جیتنا ہوتا ہے۔ ٹورنامنٹ / کیریئر کے موڈ میں ، کھلاڑیوں کو گاڑیوں اور پٹریوں کو غیر مقفل کرنے کے ل ra ریس کی ایک سیریز جیتنی ہوگی۔ ہر ریس سے پہلے ، کھلاڑی ایک گاڑی کا انتخاب کرتا ہے اور اس میں خود کار طریقے سے یا دستی ٹرانسمیشن منتخب کرنے کا اختیار ہوتا ہے۔ سیریز کے تمام کھیلوں میں ملٹی پلیئر موڈ کی کچھ شکل ہے جو کھلاڑیوں کو اسپلٹ اسکرین ، LAN یا انٹرنیٹ کے ذریعہ ایک دوسرے سے مقابلہ کرنے کی اجازت دیتی ہے۔ چونکہ رفتار کی ضرورت ہے: ہائی داؤ پر لگا ہے ، اس سیریز نے کار کے باڈی حسب ضرورت کو گیم پلے میں بھی مربوط کردیا ہے۔

اگرچہ کھیل ایک جیسے ہی ہیں ، ان کے لہجے اور فوکس میں نمایاں طور پر فرق ہوسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، کچھ کھیلوں میں کاریں میکانی اور تصویری نقصان کا شکار ہوسکتی ہیں ، جبکہ دوسرے کھیلوں میں کاروں کو بالکل بھی نقصان نہیں پہنچایا جاسکتا ہے۔ کچھ کھیلوں میں ، سافٹ ویئر اصلی کار طرز عمل (طبیعیات) کی تقلید کرتا ہے ، جبکہ دوسروں میں زیادہ بخشش دینے والی طبیعیات موجود ہیں۔

تیزی کی ضرورت

نائڈ فار اسپیڈ: انڈر گراؤنڈ کے اجراء کے ساتھ ، یہ سلسلہ کھیلوں کی کاروں کو قدرتی پوائنٹ ٹو پوائنٹ پٹریوں پر چھوڑ کر ایک درآمد / ٹونر ذیلی ثقافت کی طرف منتقل ہوگیا جس میں شہری ترتیب میں اسٹریٹ ریسنگ شامل ہے۔ آج تک ، مندرجہ ذیل بیشتر کھیلوں میں یہ تھیم عام ہے۔

رفتار کی ضرورت: شفٹ اور اس کے سیکوئل نے ریسنگ کے سلسلے میں ایک سمیلیٹر اپروچ اختیار کیا ، جس میں نوربرنگنگ اور لگنا سیکا جیسے حقیقی پٹریوں پر کلوز سرکٹ ریسنگ اور لندن اور شکاگو جیسے شہروں میں افسانوی اسٹریٹ سرکٹس کی خاصیت تھی۔ کار کی فہرستوں میں خصوصی ریس کاروں کے علاوہ ایکسوگٹکس ، اسپورٹس کاروں اور ٹونروں کا مجموعہ شامل ہے۔

فرنچائز کے بیشتر کھیلوں میں کسی نہ کسی شکل میں پولیس کا تعاقب شامل ہوتا ہے۔ پولیس کے تعاقب میں شامل کچھ کھیلوں میں (جیسے اسپیڈ III کی ضرورت: گرم تعاقب) ، کھلاڑی جرم یا پولیس اہلکار کی حیثیت سے کھیل سکتا ہے۔ [10] بہاؤ اور گھسیٹنے کے تصورات کو ضرورت کیلئے رفتار: زیرزمین پیش کیا گیا۔ یہ نئے مکینکس باقاعدہ اسٹریٹ ریس کے علاوہ ٹورنامنٹ / کیریئر کے موڈ میں شامل ہیں۔ ضرورت کی رفتار: زیرزمین اور رفتار کے لئے ضرورت (2015) جیسے کھیلوں میں آلگائے ریس ، کھلاڑی کو کھلاڑی کی گاڑی سے بنائے گئے بڑھے کی لمبائی اور وقت سے حاصل کردہ زیادہ سے زیادہ پوائنٹس کے ذریعہ دوسرے ریسرز کو شکست دینا ہو گی۔ [11] ڈریگ ریس میں ، کھلاڑی کو ریس جیتنے کے لئے سب سے پہلے ختم کرنا ہوگا ، اگرچہ اگر کھلاڑی کسی رکاوٹ یا دیوار سے ٹکرا جاتا ہے تو ریس ختم ہوجاتی ہے۔ [11] حالیہ گیم میں اسپیڈ کی ضرورت: ادائیگی ، کھلاڑی کو جیتنے کے لئے پوائنٹس کی ایک خاص تعداد حاصل کرنا ہوگی۔ ان کے ضرب میں اضافہ کریں جس کی بنیاد پر وہ کتنے پوائنٹس حاصل کرتے ہیں ، جبکہ محدود تعداد میں چوکیوں سے گزرتے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *